Sunday, February 8, 2009

February 8

Supposed to watched


butttttt I've to finished all my homeworks first.
Okay, dimulai dengan bahasa melayu, Puan Sy/harifah iaitu guru bahasa melayu saya telah memberi banyak kerja rumah.
Soalan2nye agak senang tetapi banyak.
Ayat majmuk dan ayat tunggal.
Itulah tugasan yang diberi.
Selepas saya sudah siap latihan bm(yang mengambil masa selama 1 jam),
saya membuat tugasan SIVIK yang diberi oleh DATIN robiah.
Walaupun pada hari rabu dan khamis saya tidak pergi ke sekolah,
saya tetap membuat kerjanya supaya tidak membebankan saya kelak :D
Kerja rumah sivik menganmbil masa selama 20 minit.
Okay then after finished all my homework, i called aleef.
Aleef x pg coz his da in a really bad mood.
Thenn when putera called me, he was already ready to go.
SOOOOO, it was already and I am so not in the mood to go out dah, so x pgla.
haihhh.. Okay dah2! Instead of going out to sunway watching ongbak 2,
lepak2, makan2, fat2, buat kerja gile/bodoh semua,
I stayed home and baca bukuuu :D

No comments: